Opublikowano:

Dlaczego gromadzi się tłuszczu na brzuchu i jak go usunąć?

tłuszcz na brzuchu tzw oponkaOprócz oglądania naszej diety w przypadku, że możemy gromadzić tłuszczu w brzuchu doceniamy inne aspekty, które mogą mieć wpływ na chyba zdajemy sobie sprawę. Wiele osób je zbierać tłuszcz na brzuchu, czy też nie nadwaga i jest bardzo trudny do usunięcia, to pomimo prób z diety i leczenia wszystkich rodzajów. Jednak jest możliwe, że robią źle wysiłki i że to rozwiązanie nie jest tak skomplikowane.

W tym artykule Zobacz wszystkie problemy, które mogą być przyczyną wzrostu w tłuszczu na brzuchu jako, na przykład deficyt białka, zmiany hormonalne, brak niektórych intensywność ćwiczeń lub złą postawę.

Dlaczego tkanka tłuszczowa akumuluje się właśnie w okolicach brzucha?

Kiedy mówimy o nadwaga oznacza masz nadmiar tłuszczu i być może, zatrzymanie płynów, w niektórych częściach ciała: brzuch, uda, ramiona, plecy, pośladki, itp. Jednak jednym z najczęstszych problemów jest nagromadzenie tłuszczu w brzuchu, co jest bardzo często, zarówno u mężczyzn i kobiet od wieku średniego. Istnieją nawet bardzo cienkich ludzi, którzy cierpią i nie można go usunąć, pomimo utraty wagi szybko w innych częściach ciała. Odkryj, co może być grane to. Przykładem tu jest saguaro woda skład mineralny aby zmniejszyć ilość zbędnego brzucha.

Potęga zrównoważonej diety

Kiedy możemy zadać sobie pytanie, dlaczego mamy tłuszczu na brzuchu i jak możemy go wyeliminować, generalnie wykazują tendencję do myślenia, że musimy zmniejszyć ilość spożywanych kalorii.

Jednak coraz bardziej zyskuje większą popularność idei, że musimy wybrać lepsze żywności, które są wyższej jakości i mniej przetworzony, zamiast zmniejszenia zawartości tłuszczu i kalorii.

Zrównoważona dieta pomaga zmniejszyć tłuszczu w talii, należy przestrzegać następujących zaleceń:

  1. Każdy z trzech głównych posiłków powinny zawierać jeden serwujemy białka, przemian białka (najlepiej organiczne) zwierząt z warzyw (rośliny strączkowe, orzechy, awokado).
  2. Zdecydować się na całe ziarna i uniknąć rafinowanych tłuszczów.
  3. Usunąć z diety cukier biały i będzie spożywać umiarkowane ilości miodu, melasy, Całka trzciny cukrowej, itp.
  4. Kultury przetworzonych i uwodornione tłuszcze, obecne w smażonych potraw, margaryna lub słodkie i zwiększy zużycie tłuszcze obecne w olejach roślinnych ciśnienia zimnej (z oliwek, kokos, sezamu, lnu), awokado, orzechy i nasiona, zdrowsze są ryby i masła lub ghee.

Nietolerancje pokarmowe

Są ludzie, którzy cierpią na szereg nietolerancji pokarmowej, a jednak są świadomi. Ten problem powoduje, że jest ich dyskomfort, jako obrzęk w okolicy brzucha, a także zaburzenia trawienia.

Jeśli podejrzewamy, że może to również w naszym przypadku, są różnego rodzaju testy, które mogą to potwierdzić. Najbardziej typowe reakcje nietolerancji są glutenu (celiakia) i laktozy.

Siedzący tryb życia – jakie wybrać ćwiczenia na tłuszcz na brzuchu?

Ćwiczenie ma zasadnicze znaczenie dla dobrze rozłożony ciężar, ale przede wszystkim, wąskie w pasie, ponieważ brak aktywności fizycznej powoduje stopniowe nagromadzenie tłuszczu w okolicy brzucha. Najbardziej odpowiednie ćwiczenia na tłuszcz na brzuchu są sporty układu sercowo-naczyniowego średniej lub wysokiej intensywności. To tyle z dwóch lub trzech półgodzinnych sesji każdego tygodnia.

Zmiany hormonalne

Zmiany hormonalne również powodować nagromadzenie tłuszczu w okolicy talii, szczególnie dla kobiet w okresie menopauzy i klimakterium. Jednak może być również to młode dziewczyny z wysokim poziomem estrogenów. Zdrowe odżywianie, który już wspomniano jest również klucz do regulacji hormonów, jak również niektóre konkretne suplementy jako maca, Chasteberry lub Yam. W przypadku kobiet w okresie menopauzy może być również bardzo korzystne wiesiołka. Niektóre zaburzenia hormonalne również znikają z czasem, ponieważ organizm może zrównoważyć naturalnie.

Zła postawa

Gdy żaden z tych problemów wydaje się być związane z naszym przypadku, możemy również musi ocenić, czy tłuszczu w talii, może być związane z złe postawy.

Wielu ludzi, którzy cierpią odchylenia od kręgosłupa, takich jak lordozy lub skoliozy, mieć nadmiar tłuszczu na bokach. W tych przypadkach może to, że naturalne inteligencji ciała działa w celu utrzymania równowagi stopy.

Rozwiązanie, w tym przypadku, poprzez ćwiczenia reedukacji posturalnej, aby pomóc nam odpocząć, zrelaksować się i wzmocnienie pleców i mięśni brzucha, jak również porady z podręcznik terapeuty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *