Opublikowano:

Intermittent fasting – wady i zalety

intermittent fastingTo jest argument, że poszła na od ciężarów rozpoczął: jest to dobre czy złe, aby ćwiczyć na pusty żołądek? Było wiele opinii na ten temat, czy należy jeść przed treningiem lub ćwiczenia bez jedzenia.

Odpowiedź jest jednym, że wreszcie będzie koniec debaty. No, może nie. To naprawdę zależy od każdej osoby i ich preferencji, niby jak czy wolisz trening rano lub wieczorem. Każdy człowiek inaczej wykonuje w różnych okolicznościach, więc jest to osobiste preferencje. Tak naprawdę to, co działa najlepiej dla każdej osoby. Ale spójrzmy na niektóre Babskie opowieści o tym

Jest teraz badania, że obala wiele popularnych mitów: jeść małe posiłki w ciągu dnia, aby przyspieszyć swój metabolizm, na czczo nie pozwoli Ci tłuszczu i pracuje na pusty żołądek nie powstrzyma wyników treningu. W rzeczywistości niedawno próbowali przerywany czczo i stracił 5 funtów w ciągu jednego tygodnia.

Przerywany czczo można promować mięśni wzrostu i utratę tłuszczu, bo na czczo powoduje, że hormony zmiany w organizmie i te zmiany pomagają z wzrostu mięśni i utratę tłuszczu.

Jak to się dzieje? Przerywany czczo zwiększa w organizmie hormonu wzrostu, hormonu, który pomaga organizmowi nowej tkanki mięśniowej, spalić tłuszcz i zwiększyć kości, że masy. Kiedy dostaniesz dobrej nocy spać i siły trenować wraz z Twoim postem, można zauważyć ogromną różnicę w organizmie.

Przerywany czczo zwiększa wrażliwość organizmu na insulinę. Organizm uwalnia insuliny, kiedy jemy, aby pomóc nam wchłaniania substancji odżywczych z jedzenia. Insuliny następnie usuwa cukrów z naszej krwi i przekierowuje je do naszej wątroby, mięśni i komórek tłuszczowych, aby być później używana jako energii. Jeśli jesz za dużo zbyt często, możesz stać się odporny na insulinę, i wrażliwość na insulinę ubogich zwiększa ryzyko chorób serca i raka. To również sprawia, że trudniejsze dla organizmu, aby stracić tkanki tłuszczowej. Przerywany czczo jest sposobem rozwiązania tego problemu, ponieważ organizm zwalnia insuliny mniej więc możesz stać się bardziej wrażliwa na insulinę, i sprawia, że łatwiej stracić tłuszczu, poprawia przepływ krwi do mięśni, a nawet pomaga z pragnienia zła dieta.

Intermittent fasting podczas treningu

Również musimy omówić testosteronu odzwierciedla do przerywany czczo. Testosteron ma kluczowe znaczenie w zwiększaniu mięśni masa i zmniejszenie tkanki tłuszczowej i zwiększa poziom energii. Testosteron również zmniejsza depresję i problemy z sercem. Przerywany czczo sam nie wzrost testosteronu, ale w połączeniu z ćwiczeń, to wspaniały sposób, aby produkować duże ilości testosteronu, który z kolei jest świetny sposób, aby zwiększyć mięśni masa i spalanie tłuszczu zdolności. Niektóre ćwiczenia, które powodują ciała do uwolnienia z dużą ilością testosteronu są duże mięśnie grupy ćwiczenia jak przysiady i martwy. Ćwiczenia podczas postu pozwala również przyswajanie posiłku po treningu, łatwiej i szybciej.

Zasadniczo wykonując na pusty żołądek siły ciała, aby stać się bardziej wydajne przy użyciu jego energii przechowuje i gwarantuje węglowodanów, białek i tłuszczów przejdź do odpowiednich miejscach w organizmie i nie są przechowywane w tłuszczu, z wyjątkiem, w ostateczności. To również wykazano, że osoby, które wykonują podczas postu, stają się coraz bardziej wydajne w spalaniu tłuszczu na wyższych poziomach intensywności ze względu na wzrost tkanki tłuszczowej enzymy, które są produkowane na czczo.

Tak powiedzmy, że jesteś sportowiec wytrzymałość i nie budowniczy ciała. Czy przerywany czczo ma korzyści dla Ciebie? Tak, ponieważ po uruchomieniu na pusty, wciąż robią organizm lepiej przy użyciu jego zapasów energii. Innymi słowy gdy przyzwyczaisz się do wykonywania na pusty, kiedy dostaniesz żywności. Twoje ciało reaguje pozytywnie i wykonuje w jeszcze większym tempie. Przerywany czczo wykazano również do poprawy sportowca VO2 Max, który jest możliwość wykorzystania tlenu podczas ćwiczeń sportowca i jest świetny środek dla czyjegoś poziomu sprawności fizycznej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *